Izby
Napriek tomu, že sme si zakúpili pobyt v 3 hviezdičkovom hoteli, je tento hotel 2 hviezdičkový s rozlohou izby 11,4m2 (podľa meraní) pre 3 ľudí.
Po príchode do izby nás čakalo nemilé prekvapenie a to čo sa týka veľkosti izby tak aj veľkosti kúpelne. V izbe, kde ubytovávajú manželov s dieťaťom sú postele pre rodičov každá na opačnej strane izby ( asi podľa manažmentu hotela chodia ľudia na dovolenku spolu preto, že nemôžu spolu vydržať, tak prečo by mali mať postele spolu) a aby nebolo jednoduché dať ich dokopy, tak dali prístelku medzi ne. O tom, že sme si museli posteľnú bielizeň k prístelke obliekať sami sa ani netreba rozšírenejšie vyjadrovať. Problémom bolo aj vybalenie kufrov, pretože bola k dispozícii jedna skriňa s vešiakovou časťou a 3 poličkami, čo bolo pre troch ľudí nedostatočné a vzhľadom na rozmer izby ani nebolo kam odložiť prázdne kufre, pretože po rozložení prístelky nezostal poriadne ani priestor na prechod cez izbu.
Strava
Hneď pri príchode do jedálne bolo jasné, že manažment hotela má zvláštne predstavy o podávaní raňajok formou švédskych stolov. Traja čašníci postávajúci zo založenými rukami ani veľmi nemali snahu aby ľudia nemuseli čakať na taniere, ovocie a ďalšie nedoložené položky chýbajúce na stoloch. Takou malou perličkou boli namiesto lyžičiek do kávy umelé miešatká aké je možno u nás vidieť pri nápojových automatoch. Cukor ku káve nebol hygienicky balený, ale nasypaný v cca 3 litrovej miske, z ktorej si ho mohol človek nabrať polievkovou lyžičkou, ktorá tam bola evidentne už niekoľko dní a bola celá nahrubo oblepená cukrom. V prípade, že si hosť chcel dať čaj musel najprv skontrolovať prázdne krabičky od čaju a potom si aj tak išiel dať džús, pretože čaj nenašiel. Mimochodom na ten džús boli plastové poháriky. Úplne neskutočne pôsobilo maslo, ktoré namiesto hygienicky baleného nahradili veľkou tuhou hrudou, z ktorej si len s problémom dokázali ľudia civilizovane naložiť požadované množstvo. To isté sa týka aj paštéty.
V prípade, že sa hosť už dostal k jedlu o ktoré mal záujem nastal ďalší veľmi veľký problém – nájsť stôl, ku ktorému by sa mu nehnusilo si sadnúť. Obrusy boli totiž neskutočne špinavé. Nejednalo sa len o omrvinky z chleba, ktoré by stačilo zmiesť. Čo by iste pri troške snahy obsluhujúce personálu, ktorý stále iba postával, prípadne občas zobral použitý riad z inak večne špinavých stolov nebol problém. Nebolo ničím výnimočným ak si ľudia najprv museli sami upratať použitý riad zo stola aby sa vôbec mali kde najesť. Ani upratanie riadu však nezaručilo, že si ľudia nemuseli sadnúť k absolútne hygienicky nevyhovujúcemu stolu, na ktorom sa dalo odpozorovať čo niekto sediaci pri tom stole aj pred pár dňami jedol a pil. Nebolo ničím výnimočným ak to ľudia riešili tým, že jednoducho obrus zo stola stiahli aby nemuseli jesť na takom doslova nechutnom, špinavom stole.
Na našu otázku, prečo tie obrusy nevymenia nám bolo povedané, že nemajú za aké, lebo manažér im čisté nedá. Obrusy sa menili po siedmych dňoch, čo bolo vzhľadom na ich stav naozaj nedostačujúce.
Z uvedeného je zrejmé, že o 3 hviezdičkových službách sa nedá hovoriť. Naozaj pochybujem, že takýto stav dokladania jedál, plastové miešatká, plastové poháriky a nedostupnosť hygienicky balených potravín zodpovedá cestovnou kanceláriou prezentovanej kategórii. O celkovom stave jedálne sa ťažko dá písať ako o hygienicky spôsobilom. Ľudia chodili na raňajky s tým, že zase budú musieť bojovať so špinou a dokonca niektorí sa vyjadrili, že už na raňajky radšej ani nechodia. Naozaj nechutné prostredie, nevyhovujúce ani pomerom staničného bufetu „na stojáka“.
Personál
Do hotela v deň príchodu s nami nešiel žiadny delegát, takže sme sa museli ísť ubytovať sami, čo trvalo dosť dlho, lebo recepčná nevedela nájsť doklady k nášmu ubytovaniu a tvrdila, že náš pobyt neeviduje. Nakoľko neovládala žiaden cudzí jazyk, strávili sme na recepcii hodnú chvíľu kým sme sa dostali na izbu.
S personálom sa nedohodnete žiadnym svetovým jazykom.