Izby
Hneď po prílete nám delegátka CK Azur Reizen pani MARKETA oznámila, že ma pre nas malu zmenu a ze budeme byvat v inom hotely, o ktorom som pred tym vobec nepocula. Protestovali sme, ale delegatka nas uistovala, ze tento náhradný hotel Palma de Mirette je tej istej kvality jako nami zaplatený EL PALACIO. Ze oba maju jedneho majitela, sú situovane hned vedla seba a ze su prepojene . Vzhladom k tomu, ze boli 2hod.rano, nechceli sme robit problemy, tak sme sa dohodli s delegatkou, ze rano to budeme riesit. Rano po prezreti arealu sme okamzite kontaktovali Marketu, jako aj Denisu K., ze alternatívne ponuknuty hotel sa ani omylom neda porovnat s EL Palaciom.a trvame na prestahovani. Jako prvy rozdiel uvediem,že hotel EL PALACIO je 4+ hviezdiclový a hotel PALMA DE MIRETE ma oficialne 4hviezdicky, ale len oficialne. Kde sme sa chceli ist pozriet do hotela EL PALACIO, nechceli nas tam pusit, lebo na vstup trebalo modry pruzok na ruke a my sme mali len cerveny z Palma de Mirette. Nebyt nasich znamych , ktorí v tom hotely byvali, ani by sme sa tam nedostali. Povedali sme ze ideme na navstevu. Hlavne, ze delegatka tvrdila, ze vsetko je prepojene. Vobec to není pravda. Medzi 2 hotelovými arealmi bola brana na zamok, kde sedel policajt a ludi s EL Palacia s modrym pruzkom do horsieho Palma de Mirete pustili, ale nie naopak. Len na vysvetlenie. Naši znami, leteli na tu istu dovolenku jako my, len doobenajsim letom. Ich privítala delegatka s tou istou novinkou, ze budu byvat vedla, ale oni sa nedali, neodovzdali voucher a povedali, ze kde ich tam neodvezu, tak sa tam dopravia sami na naklady CK a pojdu sa ubytovat sami s tym, ze na poukazke maju rezervaciu v predmetnom hotely a kde to nepojde budu volat na ambasadu. Hotel si nemoze dovolit len tak zrusit urobenu rezervaciu a mohli by prist o licenciu. Preto ich samozrejme ubytovali. My sme zial bohu nevedeli ako sa zachovat a doverovali sme sme delegatke, co bola velka chyba. Nikdy nedajte voucher z ruky a nepodpiste ubytovanie v inom hotely. To uz mate prehrate. Takze, aby som neodbiehala, druhy den sme sedeli az do 14:00 na recepcii hotela El Palacio, ktory sme si zaplatili a kde sme sa dostali len pod zamienkom navstevy znamych a pozorovali sme jako sa ubytuvavaju turisti s roznych CK. Rusi, Poliaci, Japonci, Cesi, Slovaci….Pre vsetkych volne miesta boli, asi preto, ze isli cez inu CK, ktora im rezervaciu skutocne urobila. Nakoniec po celodennych peripetiach a jednom uplne stratenom dni zo 7dnovej dovolenky to skoncilo tak, ze sme dostali aj modry pasik na ruku, ktory nam zarucil, ze mozeme chodit do arealu hotela EL PALACIO ale s tym, ze budeme byvat v PALMA DE MIRETTE. Boli sme radi, ze sme si vybavili aspon toto, aj ked to bolo otravne sa každý den trepat hore dole. Urcite sa to však oplatilo, lebo v hotely Palma de Mirette bol all inclusive biedny, stále nieco chybalo, cely pobyt nemali vino, pivo nechceli naliat o plazi ktora bola velka ako fotbalove ihrisko a uzivali ju aj turisti s hotela oproti, ktorí tam chodili cez podchod nebudem ani pisat. A potapanie, pre ktoré sme tam napríklad mi prisli, nemoze byt rec. Este chcem dodat, ze delegatka Marketa bola naoko ochotna, ale viac menej nas viac odignorovala. Po tom , co sme jej povedali, ze ona je tam od toho aby nam pomohla a ze s nas v podstate zije, nam splechla, ze toto není jej robota, ze ona s nami nemusi nic riest a nech si napiseme reklamaciu ak chceme , ale ze nam to aj tak nepomoze. A ze ona ma s nas pol dolara na osobu a jej to za to nestoji. Ostali sme pozerat jako obarení, V hotely sme sa zoznamili asi s 30ludmi, ktorí mali ten isty problem jako my. Tiez cestovali cez CK Azur Reizen a v tomto hotely boli nedobrovolne ubytovaní namiesto v hoteloch ktore si zaplatili, Jeden pan si dal tu namahu a isel do hotela kde mal mat rezervaciu konkr. LE PACHA , ale o tom, ze by niekto niekedy urobil rezervaciu na jeho meno ani nechyrovali. S toho vyplyva, ze CK AZUR REIZEN vyuziva klauzulu vo vseobecnych podmienkach, ktoré chránia predovšetkým a len túto cestovnú kanceláriu a nie klienta!!! CK Vám môže zmeniť, čas, miesto, hotel, dĺžku zájazdu, jednoducho všetko!!! Treba si však uvedomit, ze takato zmena ma prist len kde je to nevyhnutne a není ina moznost a nie ze ck takto kseftuje a ludi si premiestnuju jako chcu a schovavaju sa za vseobecne podmienky.